Followers

Saturday, August 14, 2010

salam ramadhan..

Assalamualaikum..mula2 skali, salam Aidiladha dr diriku yg comel ini..insyaAllah smoga kita smua dpt mjalani ibadah puasa dgn lancarnya, smoga kita dpt mperbykkan amalan & ibadah kita dan insyaAllah smoga kita mdapat keberkatan Allah SWT...Amin..
     rakan2, bgaimana ka puasa anda stkt ini..ok??..nah..mari budak comel ni crita pglmn puasa nya..stkat ni masuk 5 ari sda puasa..alhamdulillah xda la implikasi yg bkn2, hehe..lgpn kali kelas kan, x la terasa sgt sma smua org pun x bleh mkn, nah.xkan aku mau bayak2 makan kan??..haha..presentation BEL abis sda..alhamdulillah bjln lncar la jgk..hehe..just next week ada test n quiz..so..get ready otakku sayang..

ni tyme presentation BEL, kmi bayak2 bgmbr tyme kwn2 bckp d dpn..haha..

     next, 2 kali sda aku p bazar rmadhan d ip..mcm besa la..mmg crowded..tp syok..byk mamam yg nyum2..lgpn IP jak la dekat sma UiTM ni..nah..ctu jak la lau mau bayak2 bli utk b'buka..actually ada jgk d cafe n river, tp skali skala tukar mood bha..

ni bazaar ramadhan d IP..mmg crowded..

      yg paling penting..aku rindu MAK ngan ABAH dan skandal2..sangat2 rindu..ntah knpa..masa puasa yg ke 2 / 3 lau x silap..aku call mak then call abah..n aku cry !..sayu btul ku rasa..abah lg bukak posa sorang2..dorg risau btul ni psl aku yg comel ni..smpai siap bank in utk aku bli mamam sdap2 utk b'buka..tp sbg budak comel, jgn tlmpau turutkn nafsu mkn..so..kdg2 jak bli mamam yg nyum2..menu besa..nasi 1/2 n sayur..serious..

nah..lau sda bulan posa..mamam pun nyum2 smua..tahan fulus jak sma kapasiti perut tu..haha..

akhir skali, slmt bpuasa smua..smoga puasa full ya..aku yg comel ni pun akan sedaya upaya mgasi full puasa kcuali ats sebab2 t'tentu..ahaks..jom layan lgu raya..will posto2 soon..salam..

No comments: